Головна новина
Статті у фокусі

Мікропластик у продуктах харчування та напоях завдає шкоди печінці та порушує обмін речовин - дослідження

Вживання наночастинок полістирену призводить до порушення толерантності до глюкози та ознак пошкодження печінки
5-06-2025, 11:39
Редактор: Ілько Северин Ілько Северин

Мікропластик у продуктах харчування та напоях завдає шкоди печінці та порушує обмін речовин - дослідження
6.4т

Мікроскопічні частинки пластику, які містяться у продуктах харчування та напоях, здатні завдавати шкоди печінці та порушувати обмін речовин. Як повідомляє South China Morning Post, такі висновки зробила команда дослідників з Університету Каліфорнії у Девісі.

Нове дослідження на мишах показало, що вживання наночастинок полістирену призводить до порушення толерантності до глюкози та ознак пошкодження печінки. Ці результати підтверджують попередні висновки про токсичність нанопластику для організму.

"Зростає занепокоєння щодо впливу мікро- та нанопластику на здоров’я, тож ми вирішили дослідити цей аспект глибше", - пояснила керівниця дослідження Емі Паркхерст. За її словами, людина може споживати від 40 тисяч до 10 мільйонів пластикових частинок щороку разом із продуктами харчування і напоями.

Однією з причин такого забруднення є високий рівень пластикових відходів у довкіллі – там він розкладається на дрібні частинки, які потрапляють у травну систему тварин, а згодом і людини.Крім того, мікропластик може потрапляти у їжу під час виробництва, а також через упаковку, що контактує з продуктами.

Дослідники наголошують на потребі подальших досліджень для оцінки реального впливу цих частинок на здоров’я людей та вироблення заходів захисту.

Результати дослідження команда представила на конференції Американського товариства з питань харчування у Флориді.

Реклама

Читають зараз: Що означають показники білірубіну для печінки та здоров'я.

Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →

Google News
Читайте без шуму в Google News
Додайте у джерела для швидкого доступу та підпишіться на стрічку
Коли закінчиться війна?
Реклама
Останні новини
Більше новин
Реклама